ســــ ـــ ـــخت است...






محکوم به گناه

مطالب رمانتیک وعاشقانه

 

ســــ ـــ ـــخت است...

 

سخت است درک کردن 

 

دخــــ ـــــتری که غــ ـــم هایـــــ ـش را 

 

خودش میـــ ــداند و دلش ...

 

که همه تنـــ ـــــ ـــــها لبــــخـــندهایش را میبینند ؛

 

که حســــ ــــــ ـــــرت میـــــخورند 

 

بـــخاطر شاد بودنــــ ــــ ـــش ...

 

بخاطر خنده هایـــــــ ــــــــ ــــش ...

 

... و هیــــــ ـــــــــ ــــــچکس 

 

جز همان دختـــــ ـــــر  نمیــ ـــداند چقدر تنهاســ ـــــت ...

 

که چقدر میـــــــــ ـــــــ ـــــترسد ...

 

از باخـــــــــ ــــــــتن ...

 

از اعتــــ ــــــ ــــــمادِ بی حاصلش ...

 

از یــــــ ـــــــــ ــــــخ زدن احساس و قلبــــــ ـــــــ ــــش ...

از زندگــــــ ـــــــــــ ــــــی ...

 



نظرات شما عزیزان:

کـ ــ ــتـــایون
ساعت9:08---2 مرداد 1392
طــِـفــلَــکی تــَلـَـف شُــد...........! زِنــدِگــی ام را مــی گــویــَـم ......کــه گــیـر دَســتــان مــَـن اُفـــتـــاد......

یاسی
ساعت16:32---28 تير 1392
كاش می شد باردیگر سرنوشت از سر نوشت كاش می شد هر چه هست بر دفتر خوبی نوشت كاش می شد از قلمهایی كه بر عالم رواست با محبت, با وفا, با مهربانیها نوشت كاش می شد اشتباه هرگز نبودش در جهان داستان زندگانی بی غلط حتی نوشت كاش دلها از ازل مهمور حسرتها نبود كاین همه ای كاشها بر دفتر دلها نوشت

یاسی
ساعت15:52---23 تير 1392
هیچکس با من نیست !…

مانده ام تا به چه اندیشه کنم…

مانده ام در قفس تنهایی…

در قفس میخوانم…

چه غریبانه شبی ست…

شب تنهایی من!…
به منم سر بزن خوشحال میشم


یاسی
ساعت16:06---16 تير 1392
گنجشک با خدا قهر بود…….
روزها گذشت و گنجشگ با خدا هیچ نگفت . فرشتگان سراغش را از خدا می گرفتند و
خدا هر بار به فرشتگان این گونه می گفت: می آید ؛ من تنها گوشی هستم که غصه
هایش را می شنود و یگانه قلبی هستم که دردهایش را در خود نگاه میدارد…..
و سرانجام گنجشک روی شاخه ای از درخت دنیا نشست. فرشتگان چشم به
لبهایش دوختند، گنجشک هیچ نگفت و خدا لب به سخن گشود : با من بگو از آن چه
سنگینی سینه توست.
گنجشک گفت : لانه کوچکی داشتم، آرامگاه خستگی هایم بود و سرپناه بی کسی ام.
تو همان را هم از من گرفتی. این طوفان بی موقع چه بود؟ چه می خواستی؟ لانه
محقرم کجای دنیا را گرفت ه بود؟ و سنگینی بغضی راه کلامش بست.
سکوتی در عرش طنین انداخت فرشتگان همه سر به زیر انداختند.
خدا گفت:ماری در راه لانه ات بود. باد را گفتم تا لانه ات را واژگون کند. آن گاه تو از کمین
مار پر گشودی.
گنجشگ خیره در خدائیِ خدا مانده بود.
خدا گفت: و چه بسیار بلاها که به واسطه محبتم از تو دور کردم و تو ندانسته به
دشمنی ام برخاستی! اشک در دیدگان گنجشک نشسته بود.
ناگاه چیزی درونش فرو ریخت …
های های گریه هایش ملکوت خدا را پر کرد …


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 15 تير 1392برچسب:,ساعت 11:30 توسط تیلور| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت